Bouwjaar | 13-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-122-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 18.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.694 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-122-V Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vughterpoort auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdskampweg 1719 |
Postcode | 5222 BA |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6900725 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vughterpoortauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2017 - jun 2018
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 283 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.422 kg
Laadvermogen: 688 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.405 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Automaat! 165pk, Luxe Executive-sport uitvoering, met ivoor vol-lederen interieur & comfortstoelen met stuur/stoel/achterbankverwarming, Panoramisch schuifdak, OPC Line: sideskirts/alu-pedalen/sportstuur/voor+achterspoiler, Lane assist, schakelflippers aan het stuur, Origineel Nederlands geleverde auto, historie aanwezig.(zie foto's) wij bieden u diverse onderhouds/extra garantiepakketten.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in ons familiebedrijf te 's-Hertogenbosch, al sinds 1976 staan Hans, Roel en Rex Nuyten voor u klaar. Ruim 50 occasions op voorraad!
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.