Bouwjaar | 28-04-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.131 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 75-JDR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.131 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 75-JDR-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M-CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Poortweg 6 |
Postcode | 4613 BW |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46875355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 413 - € 448 per kwartaal
EXPORTPRIJS! MOTOR START EN LOOPT MAAR ONREGELMATIG! FOTO VAN STORINGCODE ZIT ERBIJ!
P0010 ZIE LAATSTE FOTO! PRIJS IS EX-BPM BINNEN EU!
EXPORT PRICE! ENGINE STARTS AND RUNS BUT IRREGULARLY! PHOTO OF ERROR CODE IS INCLUDED!
P0010 SEE LAST PHOTO! PRICE IS EX-BPM WITHIN EU!
EXPORTPREIS! Der Motor springt an und läuft, aber unregelmäßig! FOTO DES FEHLERCODES IST ENTHALTEN!
P0010 SIEHE LETZTES FOTO! PREIS IST EX-BPM INNERHALB DER EU!
= Bedrijfsinformatie =
Interesse in deze occasion? Bel of Whatsapp dan naar 0646875355, Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.
Wij kopen ook auto's in! Benieuwd wat u auto waard is? Bel ons vrijblijvend om een afspraak te maken.
Let op: omdat we vaak onderweg zijn vóór nieuwe aanvoer, zijn we uitsluitend op afspraak geopend! Ook in de avonden of op zondag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.