Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Edition

€ 7.499,-

Bouwjaar 31-07-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.335 km
Deuren 5
Kenteken GR-321-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Edition


€ 7.499,-

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.335 km
Deuren 5
Kenteken GR-321-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.364 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedr. VOF HAC Jansen
Contactpersoon Peter Jansen
Adres Poolsestraat 13
Postcode 5171 DP
Plaats Kaatsheuvel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 274150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hacjansenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

DEZE AUTO IS IN ZEER GOEDE STAAT !! LOOPT EN RIJDT VOORTREFFELIJK EN IS VOLLEDIG DEALER ONDERHOUDEN MET BOEKJES !!!
DIT IS DE MEENEEMPRIJS RIJKLAAR !!!AUTO HEEFT NIEUWE APK MET NIEUWE REMBLOKKEN EN 2 NIEUWE BANDEN !!

= Bedrijfsinformatie =

BIJ AFLEVERING KUNT U KIEZEN UIT 3 PAKKETTEN,
Pakket 1 - VLOEISTOFFEN CONTROLEREN,
Pakket 2 VLOEISTOFFEN CONTROLEREN - 15 LITER BRANDSTOF, NIEUWE APK , GRATIS TENAAMSTELLEN, POETSBEURT 395 EURO
Pakket 3 VLOEISTOFFEN CONTROLEREN , AFLEVERBEURT, 15 LITER BRANDSTOF NIEUWE APK, GRATIS TENAAMSTELLEN 12 MND BOVAG GARANTIE 995 EURO

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie