Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.775 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-653-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 7.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.775 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-653-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto JAKO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondven 63 |
Postcode | 6026 PX |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38657288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojako.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Auto rijdt goed.
Auto heeft aan de buitenkant kleine Diepe krasjes gebuiksproken
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
ZEER SCHERPE INTERNET MEENEEM PRIJZEN!
Wij rekenen geen afleverkosten. Wij bieden al onze auto's op internet aan tegen meeneemprijzen. Dit omdat het merendeel van onze kopers bij ons komt via internet. Deze komen ook vaak van ver buiten onze regio. Voor deze kopers is het vaak interessanter om de auto zonder garantie te kopen.
Uiteraard zijn al onze auto's tegen meerprijs te koop met een nieuwe APK.
Onze advertenties zijn onder voorbehoud van drukfouten.
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren bij aankoop de opties, specificaties en de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden zelf te controleren.
Wij zijn aangesloten bij de RDW - VWE - RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer SCHERP GEPRIJSDE AUTO's !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.