Bouwjaar | 14-02-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.031 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-ZH-ZK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.031 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-ZH-ZK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heeswijk-Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfshoek 2B |
Postcode | 5154 AC |
Plaats | Elshout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22853314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heeswijk-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 657 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4515 x 1753 x 1500 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Auto rijdt en schakelt goed
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een jong en dynamisch autobedrijf dat gespecialiseerd is in de in- en verkoop en van gebruikte auto's.
Wij beschikken over enthousiaste collega's die altijd voor u klaarstaan. U krijgt bij ons de service die u van een betrouwbaar autobedrijf kunt verwachten.
Kom gerust eens bij ons langs of kijk alvast even bij voorraad.
Uitsluitend op afspraak! Wij zijn veel onderweg voor het inkopen van occasions. Hierdoor werken wij uitsluitend op afspraak voor bezichtigen van onze occasions.
Gelieve telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Ook in de avonduren zijn wij bereikbaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.