Bouwjaar | 29-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.832 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-LS-PX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.832 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 01-LS-PX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1998 - 2004
Modelcode: G / T98
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Lengte: 411 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Te koop aangeboden deze origineel Nederlands geleverde Opel Astra G 2.0 16V OPC uit 2003. Auto is afkomstig van de 1e eigenaar en voorzien van een NAP Certificaat. Deze auto heeft verder weinig uitleg nodig voor de liefhebber! Een echt collectorsitem!
Zowel van binnen als buiten een nette auto. Heeft wat gebruikerssporen naar leeftijd.
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Astra G bedraagt €18.300,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Beter bekijken? Via onze website kunt u de auto volledig via 360 graden view bezichtigen.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.
De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u op locatie!
Uiteraard kunt u bij ons ook pinnen en/of is financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 16:00 uur.
Graag bellen voor een afspraak, alvorens u langs komt.
Met vriendelijke groet,
Autobedrijf Thomas Rutten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.