Bouwjaar | 05-10-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.257 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JG-358-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.257 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | JG-358-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rogier van de Valk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Udenseweg 13 |
Postcode | 5405 PA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53251313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrogiervandevalk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 202 x 141 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Mooie Cabrio voor een betaalbare prijs NU IN PRIJS VERLAAGD VAN €3650 NAAR €2975 BETREFT EEN VASTE MEENEEMPRIJS !!!
Voorzien van o.a :
Elektrisch hardtop dak
Centrale vergrendeling met afstandsbediening in sleutel
Trekhaak
Groot scherm /stereo/navigatie
Elektrische ramen
ENZ !!!
Loopt en rijdt prima zoals het hoort
Recente Apk
Auto is voorzien van nieuwe distributie !
Interesse in deze mooie cabrio
Even bellen of mailen voor een afspraak
0653251313
0413265718
Wij kunnen de auto bij ons te naam stellen ook in de avondfuren of in het weekend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.