Opel Astra GTC 2.0 T OPC orig Nederlands

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.195 km
Deuren 3
Kenteken 81-ZN-VG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Opel Astra GTC 2.0 T OPC orig Nederlands


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.195 km
Deuren 3
Kenteken 81-ZN-VG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lieshout Car Collection BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rioolseweg 2
Postcode 4874 NX
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51075329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.L-C-C.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 244 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 547 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13 l/100km (1 op 7,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Opel heeft verschillende sportieve uitvoeringen gehad van Kadett, Ascona, Manta en de laatste jaren van de Corsa en de Astra.
Van deze laatste hebben we een zeer bijzondere en uniek exemplaar. De 241 PK sterke ASTRA 2.0turbo OPC "nürburgring"edition.
De OPC versies zijn al krachtig en snel, echter deze Turbo versie is uitgevoerd in de limited edition Nürburgring van 853 stuks. Slechts 10 zijn er in Nederland 10 geleverd. Dit is er 1 van. Aantoonbaar middels boekje en NAP.
De 853 heeft te maken met het feit dat een Astra OPC slechts 8 minuten en 53 seconden heeft gedaan over de moeilijkste racebaan van de wereld, de Nürburgring.
Echt een waanzinnige auto die niet alleen snel is maar ook nog eens prachtig en sportief is uitgevoerd: Deze limited edition is naast de OPC details en uitvoering te herkennen aan Nürburgring logo op de B-stijl, instaplijsten, genummerd op het dashboard (210 van 853) , volleder met Nürburgring in de hoofdsteunen van de Recaro sportstoelen geprägt, prachtige 19 inch lichtmetalen velgen, zwarte hemel en een als extra te bestellen geblokte striping over motorkap, dak en achterklep.
Voortreffelijk rijdende en schakelende sport coupé die plaats biedt aan 4 personen.
Deze goed onderhouden Astra OPC zoekt een baas die er weer keurig mee omgaat. De voorgaande eigenaren hebben de auto ook top behandeld en geserviced. Dit zie je aan het feit dat de auto eerste lak is, geen beschadigingen heeft, een bijgehouden serviceboekje heeft en tevens nog wat folders en rekeningen bij zich draagt.
Altijd een afspraak maken indien U wilt komen kijken.
Wij hebben meer Klassiekers, youngtimers en bijzondere auto's op voorraad.
www.l-c-c.nl tel +31 (0) 651075329

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie