Bouwjaar | 22-02-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-JD-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 03-JD-TZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 108 kW (147 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kepers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Uitvanck 17 |
Postcode | 5688 XG |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53434236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 171 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geinteresseerd in een van onze occasions?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.
Bel of whatsapp ons voor de mogelijkheden 0653434236.
LET OP!
Wij raden u tevens aan om altijd even te bellen of aan te kondigen voordat u langs komt, om te controleren of het voertuig waarin u interesse heeft ook nog beschikbaar is, dit om teleurstellingen te voorkomen! 0653434236
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie en inhoud in deze advertentie correct weer te geven.
Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie, spel en typfouten in de advertentie.
Mocht er een optie of bepaalde informatie specifiek belangrijk zijn voor u?
Neem dan contact op met de verkoper voor aanvullende vragen en informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.