Bouwjaar | 15-12-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-NN-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.202 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 43-NN-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GJR Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schotsestraat 11 |
Postcode | 5171 DT |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 532819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gjroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 17,7 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 162 x 170 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.435 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Te koop Opel Agila 1.0
Bouwjaar 15-12-2003
APK tot 18-01-2025
167202 km gelopen N.A.P.
Motor met distributieketting
Verbruikt 1 liter benzine op ongeveer 20 km
Wegenbelasting bedraagt 28 euro per maand
Hoge instap auto
Loopt en rijdt goed
Wat kleine normale gebruikssporen
2 NIEUWE banden voor
Goedkoop ,droog en warm de winter door ...dan is dit misschien het autootje voor U
Prijs 1499 euro
Op onzin biedingen en laagste prijs vragen wordt niet gereageerd
Prijzen bespreken wij ook niet via berichten en dergelijke , maar bij de auto
Meerdere goedkope auto,s met APK op voorraad
Tevens kunt U bij ons terecht voor:
- Onderhoudsbeurten
- Reparatie,s
- Laswerk
- Uitlezen
- APK
- Banden [ nieuw of gebruikt ]
- Onderdelen [ nieuw of gebruikt ]
- Export documenten
- Ten naam stellen voertuigen
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen
Door dat wij niet altijd op locatie aanwezig zijn is het raadzaam om even te bellen voor U wilt komen.
Wij zijn geopend van Ma tot Vrij van 0900 tot 17.00 uur
s,Avonds en op Zaterdag alleen open na telefonische afspraak
G.J.R. Occasions
Schotsestraat 11
Kaatsheuvel
Voor meer info bel
0416 532819
06 51494697
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!