Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-NKJ-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-NKJ-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marcelino |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 80A |
Postcode | 5761 BP |
Plaats | Bakel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10164901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmarcelino.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.011 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 1.485 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 135 - € 148 per kwartaal
De auto heeft voor- en achterbumper schade.
Gewoon rijd baar.
Loopt hij niet lekker op LPG, op benzine loopt hij gewoon goed.
Gaat zo weg.
= Bedrijfsinformatie =
~Telefonisch contact heeft onze voorkeur.~
*Door de snel wisselende voorraad adviseren wij om te bellen voor uw komst, om teleurstellingen te voorkomen.*
**Wij zijn geopend van ma- t/m vrijdag van 10.00 uur -17.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur -14.00 uur. Buiten de openingstijden op afspraak. (Vakantietijden: Ma- t/m vrijdag 10.00 uur -15.00 uur. Zaterdag 10.00 uur t/m 14.00 uur.)**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Agila | Ruimte voor plezier
Dit is 'm dan: de nieuwe Opel Agila. Een auto om vrolijk van te worden! Opels mini MPV is niet alleen ruimer geworden, maar is vooral een stuk leuker geworden. De auto is vorm gegeven volgens dezelfde "designtaal" als de Corsa en heeft daarmee een sportieve en sympathieke uitstraling. Bovendien belooft Opel dat de rijeigenschappen sterk zijn verbeterd. Kortom: tijd voor een test van de nieuwe Opel Agila.
De nieuwe Opel Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden.
Plus
- vlotte, zuinige motoren
- heel veel ruimte
- geslaagde vormgeving
Min
- blikkerig geluid bij sluiten portieren
- geen FlexFix fietsdrager leverbaar
Conclusie
Een wereld van verschil! De vorige Agila was een slim ruimterwondertje waarbij praktische mogelijkheden voorop stonden. Het uiterlijk en de rijkwaliteiten kwamen op de tweede plaats. Nu zijn de rollen omgedraaid.
De nieuwe Agila is dankzij een flinke groeistuip minstens zo ruim als de voorganger, maar rijdt beduidend beter. De auto is stabieler, stiller en volwassener geworden. De nieuwe motoren presteren voldoende, zijn stil en vooral zeer zuinig. Wat blijft is een uiterst doordachte, handelbare ruimteauto die een glimlach op het gezicht van iedere bestuurder tovert!