Nissan Qashqai 2.0 Acenta Automaat, Trekhaak, Apple Carplay

€ 8.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-03-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.367 km
Deuren 5
Kenteken 25-KZK-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Qashqai 2.0 Acenta Automaat, Trekhaak, Apple Carplay


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.367 km
Deuren 5
Kenteken 25-KZK-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Winterdijk Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Alcoalaan 8F
Postcode 5151 RW
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43970051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.winterdijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 183 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zeer nette auto zowel van binnen als van buiten! Echt een plaatje om te zien! Volledig onderhoudshistorie aanwezig!

= Bedrijfsinformatie =

Donderdag koopavond tot 21:00 / Zondag middag op afspraak geopend.

Garantie is bespreekbaar!

De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de onderhoudshistorie.

Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.

Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden.

Garantie en/of financiering is mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Zorg ervoor dat u betaal limiet aangepast is bij uw bank, dit voorkomt dat u het voertuig niet kunt kopen wegens een laag betaallimiet.

Uw auto inruilen is mogelijk op handelsbasis.

Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op 06-43970051.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.

Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Auto Pas.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie