Bouwjaar | 01-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
€ 31.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ton&Tim Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijvenweg 14B |
Postcode | 5388 PN |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 820995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonentim.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R19
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 206 km/u
Ledig gewicht: 1.322 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- All-inclusive Pakket (inbegrepen): De auto wordt kosteloos afgeleverd met 12 maanden 'Non-conformiteitsgarantie' of max. 15.000 km. De auto wordt geleverd minimaal 1 jaar APK, een Poetsbeurt en Tenaamstelling/vrijwaring van de inruilauto is inbegrepen. (Geldig bij aanschaf van de auto voor de vraagprijs).
Dit afleverpakket bevat: Ton&Tim non-conformiteitsgarantie
- BOVAG 12 maanden (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket verlengt onze kosteloze 'wettelijke garantie' naar 1 jaar BOVAG garantie. Daarnaast krijgt uw nieuwe auto een onderhoudsbeurt conform fabrieksspecificatie en een BOVAG 40 punten check.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "All-inclusive Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; BOVAG Garantie
Volledig Dealeronderhouden (nieuwste model) Nissan Qashqai 1.3 MHEV (Mild Hybride), AUTOMAAT van bouwjaar 12-2022 met slechts 22.000 km gereden. Luxe uitgevoerde Nissan in de juiste kleurstelling en uitvoering. De auto is grijs metallic (Ceramic Grey) met zwart stoffen interieur, met chique gepolijste 19 inch velgen en donkere ramen. De auto is uitgerust met een nieuwe trekhaak!
BTW verrekenbaar voor zakelijke rijders/ondernemers!
Highlights
N-Connecta Pakket | Digitaal dashboard | Nissan ProPilot | Apple Carplay | Adaptieve Cruise Control | 360 Graden camera | 19 inch velgen | Elektr. inklapbare spiegels | Keyless Entry/Go | Stoelverwarming | Verwarmde voorruit | Side Assist | ETC ETC
Alvast meer informatie over deze auto? Neem gerust contact met ons op!
= Bedrijfsinformatie =
Bij interesse gelieve te bellen met 0412-820995 of te mailen naar info@tonentim.nl. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid alle digitale (inruil) aanvragen te behandelen.
Wij werken met ALL-IN prijzen! Bij ons betaald u dus NOOIT meer dan de getoonde vraagprijzen bij de advertenties. Alle* (personen)auto's wordt verkocht met garantie, afleverinspectie, poetsbeurt en tenaamstelling. Lees de garantievoorwaarden hieronder a.u.b. goed door.
* Garantievoorwaarden, waar moet uw occasion aan voldoen om recht te hebben op onze aangeboden garantie:
- Verkoopprijs is minimaal €5.000,-.
- Auto is maximaal 10 jaar oud
- Maximale kilometerstand van de occasion is 150.000 km.
- U bent als klant bereid om om de vraagprijs te betalen.
- 12 maanden BOVAG garantie enkel mogelijk tegen meerprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.