Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.466 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-057-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.466 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-057-XP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Schoenmakers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heuvelberg 9 |
Postcode | 5469 NM |
Plaats | Erp |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schoenmakersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 184 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-03-2025
Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 5 (€ 495 meerprijs):
12 maanden Bovag + Fabrieksgarantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksnorm
APK minimaal 12 maanden geldig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Bovag / fabrieksgarantie (6 maanden garantie)
De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Nissan Qashqai uit 2022, met zijn kilometerstand van 57466. Deze hybride Nissan Qashqai gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Bij de uitrusting van deze Nissan horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Vergeten af te sluiten? Bandenspanning onvoldoende? De speciale app geeft u direct een seintje met behulp van Connected Services. In deze Qashqai vindt u schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. De uitrusting van deze auto is met achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.