Bouwjaar | 08-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-047-JT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-047-JT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Es Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Veldekekade 346 |
Postcode | 5216 KT |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 2600027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanes-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 181 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 687 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart (leder/stof)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 27-03-2023 (52.190 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door F. van Doormaal Autobedrijf in Vessem. Onderhoudsfactuur aanwezig.
- 11-12-2021 (29.883 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door F. van Doormaal Autobedrijf in Vessem. Onderhoudsfactuur aanwezig.
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Deze occasion bieden wij aan inclusief 12 maanden BOVAG-garantie én met minimaal 6 maanden apk. Ook wordt er een uitgebreide voertuigcheck uitgevoerd. Neem contact met ons op voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Schitterende Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna in een zeer goede staat! Zowel technisch als optisch verkeert de auto in een nette conditie. Deze mooie en zeer luxe uitgeruste Nissan is geďmporteerd in 2020 en direct afkomstig van de eerste eigenaar in Nederland.
De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd op 27-03-2023 bij de 52.190 kilometer. Uiteraard zijn de onderhoudsfacturen, APK-rapport én NAP-rapport aanwezig.
Meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor meer informatie en advies.
Tegen meerprijs kunnen wij verschillende extra's aanbieden. Denk hierbij aan het monteren van een trekhaak, andere banden en/of velgen. Ook is het achteraf monteren en/of activeren van bepaalde opties een mogelijkheid.
Voordat u langs komt vragen wij u eerst een afspraak te maken aangezien wij niet altijd aanwezig zijn. U kunt ons bereiken op:
Telefoon: 073- 260 00 27
Email: info@vanes-automotive.nl
Toch liever zonder afspraak een keer binnenwandelen? Dat kan altijd op zaterdag van 09:00 tot 16:00. Echter raden wij het wél aan om altijd een bezoek aan ons vooraf aan te kondigen.
Wilt u meer weten over ons? Bekijk de reviews en lees wat klanten over ons zeggen.
Graag tot ziens bij Van Es Automotive!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.