Bouwjaar | 27-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-191-VN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 14.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.395 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-191-VN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVL Auto's B.V. |
Contactpersoon | Ronald van Loon |
Adres | Bosscheweg 34 |
Postcode | 5741 SX |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 778264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 674 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- RVL Basis (inbegrepen): - 1 Maand garantie op motor en versnellingsbak (draaiende delen) * - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * Tot max 5 jaar oud en 150.000 km
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- RVL Compact (€ 495 meerprijs): - 3 Maanden RVL compact garantie volgens regels Cargarantie (zie eigen website) -Nieuwe APK - keuring wanneer nieuwe keuringsdatum binnen de 8 maanden valt - Algehele controle - Vloeistofcontrole - Gratis Tenaamstelling voertuig - Gratis vrijwaren evt. inruilauto - Auto heeft een professionele poets beurt gehad * kijk op onze website onder het kopje garantie of uw auto in aanmerking komt
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "RVL Basis"): Car garantie
In zeer nette staat verkerende Nissan Qashqai 1.2 N-Connecta uit 2018 met 189.395 km op de teller (met Car-Pass, de Belgische Nationale Autopas).
De auto verkeert in zeer goede staat en is altijd netjes onderhouden. Beide sleutels zijn aanwezig, inclusief een ingevuld onderhoudsboekje.
De auto is door ons ingevoerd vanuit België, maar wordt aan u geleverd op Nederlands kenteken (met de Car-Pass, de Belgische Nationale Autopas).
Wij berekenen GÉÉN RIJKLAARMAAKKOSTEN: wij adverteren met scherpe meeneemprijzen. Uw aangekochte auto krijgt hiervoor:
- een algemene controle van de auto;
- minimaal 8 maanden APK;
- tenaamstelling kenteken;
- vrijwaring (bij inruil van een auto);
- één maand garantie (op de motor en versnellingsbak);
- een professioneel gepoetste auto.
Voor meer informatie kunt u het beste bellen naar 0492-778264. U bent altijd welkom voor een proefrit of een kopje koffie.
RVL Auto's
Bosscheweg 34
5741 SX Beek en Donk
www.rvlautos.nl
*Prijs betreft een zeer scherpe meeneemprijs.
*Al onze auto`s zijn NAP (Nationale Autopas) goedgekeurd.
*Inruil is indien gewenst mogelijk.
*Aantrekkelijke financieringsmogelijkheden via Dealer Totaal Concept.
*Eventueel APK bij aflevering.
Disclaimer: alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo accuraat e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.