Bouwjaar | 21-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.687 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-173-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 17.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-04-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.687 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-173-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf De Rijk B.V. |
Contactpersoon | Jeroen van Dongen |
Adres | Vossendaal 41 |
Postcode | 4877 AA |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 504650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derijkauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Afleveringspakket incl. 12 mnd BOVAG Garantie: Dit afleveringspakket bevat 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe APK keuring en een professionele poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Het betreft een origineel Nederlandse Nissan Qashqai 1.2 Tekna Automaat van 2017 met 143.768 kilometers op de teller (NAP), goed onderhouden en voorzien van veel luxe opties zoals o.a. Trekhaak, Glazen panoramadak, Lederen bekleding, Stoelverwarming, Cruise control, Climate controle, 360 Camera, Navigatie-systeem, LED Dagrijverlichting, Regensensor, Lichtsensor, Rijstrooksensor etc. Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit!
Automobielbedrijf De Rijk, een naam die al bijna 60 jaar een begrip is in het Noord Brabantse Etten-Leur en omgeving. En dat is niet zomaar. De Rijk heeft sinds de opening een eigen filosofie waarbij klanttevredenheid voorop staat. Wij richten al onze aandacht op onze klanten, of het nu gaat om het leveren van de juiste auto of het bieden van de beste service. Wij zijn aangesloten bij Bosch Car Service en hebben ruim 38 jaar ervaring als erkend Mazda (service) dealer. Ruim 1.000 klanten hebben ons beoordeeld op Klantenvertellen.nl met een prachtige score van 9.7!
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen en om er voor te zorgen dat wij alle tijd voor u kunnen nemen willen wij u vragen om een proefrit in te plannen. Vaak is een proefrit al binnen 1 dag mogelijk, neem contact met ons om een proefrit in te plannen.
Kijk voor NOG meer leuke occasions op onze website www.derijkauto.nl!
DISCLAIMER
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteedt, kan Automobielbedrijf de Rijk niet aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact met ons opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.