Bouwjaar | 11-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.045 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-634-LB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.045 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-634-LB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frank Oomen Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Florijnstraat 6 |
Postcode | 4861 BW |
Plaats | Chaam |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18726615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.frankoomenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard 3 Maanden garantie
Nissan koppelt vooruitstrevende techniek aan zorgeloos rijplezier. Innovation that excites. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, elektronische parkeerrem, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel.
Het inventieve 360 graden camerasysteem op deze auto heeft de functie om u assistentie te bieden in nauwe ruimtes en straten, waar het achteruit rijden vaak een uitdaging is. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Hoeveel gigabytes aan muziek wilt u meenemen? Met één stick in de usb-aansluiting kunt u uren en uren vooruit. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Nissan Qashqai zonder problemen op z'n plaats. U bent in deze Nissan ook voorzien van navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan Qashqai is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. De actieve dodehoekdetectie helpt ongelukken te voorkomen. In deze Nissan vinden we verder een accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Nissan te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.'
Om u zo goed mogelijk te woord te kunnen staan en om zeker te weten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.