Nissan Primera Estate 2.0 Tekna apk 4-5-2023 div exstra,s

€ 995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-06-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.583 km
Deuren 5
Kenteken 20-LX-HF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Nissan Primera Estate 2.0 Tekna apk 4-5-2023 div exstra,s


€ 995,-

Algemeen

Bouwjaar 12-06-2003
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.583 km
Deuren 5
Kenteken 20-LX-HF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Keulen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eindhovenseweg 67
Postcode 5524 AP
Plaats Steensel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54614671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansvankeulen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

normaal rijdende auto met apk 4 -5-2023 vele exstra,s

= Bedrijfsinformatie =

Bel 06-54614671 voor een afspraak!
ook s' avonds bezoek adres Eindhovenseweg 67 , 5524AP Steensel
Div. auto's v.a. 750,- met nieuwe apk niet mailen maar gewoon bellen !!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Primera | Zijn tijd vooruit

Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?

Autotest | Nissan Primera Zijn tijd vooruit

De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.

Plus

  • zeer vernieuwende vormgeving
  • handige techniek
  • veel ruimte achterin

Min

  • moeilijk te overzien bij parkeren
  • hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
  • display onleesbaar bij felle zon

Conclusie

Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.

Deel deze advertentie