Bouwjaar | 11-02-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.111 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XT-523-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 664 kW (904 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2010 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.111 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XT-523-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.799 cc |
Vermogen | 664 kW (904 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Direkt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 19 |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26868698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.direktautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/40 R20
Bandenmaat achter: 285/35 R20
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 314 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 190 x 137 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 2.200 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 298 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,3 l/100km (1 op 5,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
UPRADES ZOALS
DUMPVALVES
VERDIEPTE OLIE CARTERPAN
ALPHA KOEL RESERVOIR
NIEUW DIFF
OPEN UITLAAT ZONDER KAT
NIEUWE BRIDGESTONE SEMI SLICK
SPOORVERBREDERS
Direktautos 0626868698
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan GT-R | Niet presenteren, maar presteren
Een achtbaan geeft de sensatie van autoracen zonder ook maar een meter te hoeven sturen. Er zijn sportwagens die met gepeperde prijskaartjes en imposante specificaties veel indruk maken, maar in feite geen topprestaties leveren. En dan is er de Nissan GT-R, waarbij het niet gaat om presenteren maar om presteren. Voor modeljaar 2017 presteert de GT-R nóg beter...
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de GT-R nog sneller gemaakt. Tegelijkertijd leent deze supersportwagen zich nu beter als reisauto. Alsvanouds kan iedereen hard rijden met de GT-R dankzij elektronica.
Plus
- relatief goedkoop
- absurd snel
- leent zich ook als comfortabele reisauto
Min
- geen head-up display
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
Conclusie
Voor modeljaar 2017 heeft Nissan de sterkste punten van de GT-R nog verder versterkt. Het resultaat is dat het verschil met de concurrentie nog groter is geworden, en dat is inclusief compleet nieuwe auto's van recentere datum.
Dankzij nog meer vermogen en een nog betere stroomlijn is de GT-R niet alleen sneller geworden, maar is de auto nu ook stabieler op hoge snelheid. Tegelijkertijd werd de GT-R comfortabeler, zodat de naam Gran Turismo Racing Technology meer wordt waargemaakt. Nog meer dan voorheen draait het bij de GT-R niet om de presentatie naar de buitenwereld maar om pure prestaties voor de bestuurder.