Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense+ | PANO | Xenon | Automaat
€ 24.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 11-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.204 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-148-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.204 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XX-148-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elekgo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Vonder 5 |
Postcode | 5741 TT |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elektrisch-rijden.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 99 kW (135 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 55 km
Bandenmaat: 215/70 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 40 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,090909090909 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 154 - € 175 per kwartaal
Genoemde prijs is inclusief BTW!
Prachtige en in nieuwstaat verkerende Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense+ (Silky White Parelmoer) met maar 78.204 km op de teller! Afkomstig van eerste eigenaar en is voorzien van vele denkbare opties!
= Bedrijfsinformatie =
Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97
4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.
Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:
- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (wanneer kwijt eenvoudig online bij RDW op te vragen voor 1.20 euro, hier kunnen we mee helpen)
- Reservesleutel(s)
- Boekjes en onderhoudsfacturen
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Subsidie particulier elektrisch-rijden:
U krijgt €2.950,- subsidie als u in 2024 een nieuwe, volledige elektrische auto koopt. Voor een gebruikte elektrische auto krijgt u €2.000,-.
Voorwaarde subsidieregeling:
De maximum prijs van de elektrische auto mag €45.000,- zijn en moet minimaal €12.000,- zijn. Bij een gebruikte elektrische auto geldt de cataloguswaarde.
Zakelijk elektrisch-rijden:
Ondernemers die elektrisch rijden, profiteren van financiële voordelen. Het normale bijtellingspercentage is 22% over de cataloguswaarde van het voertuig. Voor elektrische auto's betaalt u minder bijtelling.
Bij interesse of voor verdere informatie graag telefonisch contact op nemen.
Contact via whatsapp mogeli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?