Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV 240PK 4wd Camera Apple/Android Keyless Trekhaak Flippers Navi Dab Pdc Stoelverw. Led Ecc Tel. Usb Cruise 18''LM Pure 1500kg 300Nm A-klasse
€ 27.790,- incl. BTW
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-816-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.401 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV 240PK 4wd Camera Apple/Android Keyless Trekhaak Flippers Navi Dab Pdc Stoelverw. Led Ecc Tel. Usb Cruise 18''LM Pure 1500kg 300Nm A-klasse
€ 27.790,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-816-KT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.401 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20404627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2018 - dec 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 177 kW (241 PK)
Vermogen brandstofmotor: 177 kW (241 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Accu snelladen: CHAdeMO
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 46 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 14,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 154 - € 175 per kwartaal
Overige informatie
Actieradius accu plus range extender: 600 km
Het unieke van Japanse auto?s als deze Mitsubishi Outlander is dat ze zo goed doordacht zijn. Ieder onderdeel is doorontwikkeld, maar tegelijk is deze auto meer dan de optelsom van al zijn onderdelen. Deze auto biedt stijl, klasse maar bovenal kwaliteit. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mitsubishi Outlander voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het luxeniveau in deze Mitsubishi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. En dan zijn er ook nog parkeersensoren voor en achter die u helpen om veilig en schadevrij in te parkeren. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! U bent in deze Mitsubishi ook voorzien van sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiege
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?