Bouwjaar | 06-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.897 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 97-NK-RB Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 1.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.897 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 97-NK-RB Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Winterdijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Alcoalaan 8F |
Postcode | 5151 RW |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43970051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.winterdijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Donderdag koopavond tot 21:00 / Zondag middag op afspraak geopend.
Garantie is bespreekbaar!
De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de onderhoudshistorie.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden.
Garantie en/of financiering is mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.
Zorg ervoor dat u betaal limiet aangepast is bij uw bank, dit voorkomt dat u het voertuig niet kunt kopen wegens een laag betaallimiet.
Wegens drukte adviseren wij u telefonisch contact op te nemen of via WhatsApp 06-43970051. Helaas lukt het ons niet om e-mail berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.
Uw auto inruilen is mogelijk op handelsbasis.
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op 06-43970051.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Auto Pas.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.