Bouwjaar | 11-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-974-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-974-RG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EGE Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselstraat 6 |
Postcode | 5046 AM |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40967801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.egeautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini 1.5 One Salt automaat 1jr Garantie
- Kenteken: L-974-RG
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 29-10-2025
- Tellerstand: 95765 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1499 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: B38A15A
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 1170 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 398 cm
- Breedte: 173 cm
- Hoogte: 1425 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensoren
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Infotainment
- Radio
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Nette Mini one automaat
5 deurs
Airco
Parkeersensoren
Nieuwe apk
Inclusief 1 jaar garantie
Inruil is mogelijk
Lease is mogelijk, vraag naar voorwaarden
Enkel geopend op afspraak
bel voor een afspraak: +31640967801
whatsapp ook mogelijk
EGE Auto's
IJsselstraat 6
5046 AM Tilburg
+31640967801
info@egeautos.nl
www.egeautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.