Bouwjaar | 19-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.445 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-647-VZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.445 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | X-647-VZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Drouen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Thorbeckestraat 3 |
Postcode | 5707 JL |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 539132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdrouen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.600 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Leaseprijs: € 346 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (4): 1 jaar wettelijke garantie
* LEASE DEZE AUTO VANAF €346,- PER MAAND (LET OP: GELD LENEN KOST GELD) *
* OCCASION HEEFT EEN ZWART DAKJE EN ZWARTE 17 INCH ORIGINELE LICHTMETALEN VELGEN *
- Prijs is inclusief 1 jaar BOVAG-garantie
- Prijs is inclusief APK t/m 28-2-2025
- Occasion heeft een afleverbeurt gehad
- KM stand aantoonbaar
- Occasion is compleet dealer onderhouden
- Onderhoudshistorie aantoonbaar
- Geen tenaamstellingskosten en rijklaarmaakkosten
Auto verkeerd in absolute NIEUWSTAAT!
Distributieketting. Deze hoeft niet vervangen te worden.
BEL EVEN VOOR HET MAKEN VAN EEN PROEFRIT ALVORENS U WELLICHT VOOR NIETS KOMT GEREDEN
= Bedrijfsinformatie =
Bij de prijs voor dit voertuig zitten de tenaamstellingskosten en rijklaarmaakkosten inbegrepen.
Wij bieden u het BOVAG-garantie pakket aan, mits het voertuig niet in consignatie te koop staat, jonger is dan 10 jaar, minder dan 150.000 km gelopen heeft en/of de vraagprijs boven €5.000,- is.
Vraag naar de voorwaarden.
-Lease & Financiering mogelijk, met behulp van de calculator op onze website kunt u een indicatie krijgen van de verschillende mogelijkheden.
-Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Hans Drouen of Mike Drouen.
Telefoon: 06-50506737 / 06-20446936 (ook bereikbaar via Whatsapp)
E-mail: info@hdrouen.nl
Website: www.hdrouen.nl
Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram!
Bezoekadres:
Thorbeckestraat 3
5707 JL Helmond
Openingstijden:
Maandag: 8:00 - 17:00
Dinsdag: 8:00 - 17:00
Woensdag: 8:00 - 17:00
Donderdag: 8:00 - 17:00
Vrijdag: 8:00 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 12:00
Op werkdagen tussen 12:00 - 13:00 gesloten.
's Avonds, in het weekend en op feestdagen op afspraak mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.