Mini ONE Cabrio 1.6 One|CABRIO|AC|STOELVERWARMING|HANDSFREE

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-07-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.995 km
Deuren 2
Kenteken 7-TTG-97 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Mini ONE Cabrio 1.6 One|CABRIO|AC|STOELVERWARMING|HANDSFREE


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2006
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.995 km
Deuren 2
Kenteken 7-TTG-97 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam PEPE Wagenparkbeheer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aanwas 35
Postcode 4704 SC
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 794100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pepewagenparkbeheer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mini Cabrio 1.6 One|CABRIO|AC|STOELVERWARMING|HANDSFREE


- Kenteken: 7-TTG-97
- Merk: Mini
- Model: Cabrio
- Tellerstand: 179995 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld 5-bak
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: W10B16A
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1140 kg
- Max. trekgewicht: 650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 364 cm
- Hoogte: 1415 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Elektrisch bedienbare kap
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter

Infotainment

- CD-speler
- Radio CD speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem


De geadverteerde prijs is een vaste, scherpe prijs.

Nog niet bekend met PEPE Wagenparkbeheer? Bekijk onze reviews online of ervaar onze service zelf!

Toch een defect? Meld je claim eenvoudig online.
Wij werken samen met AUTOTRUST. Dit is een van de grootse garantiedienstverleners van Nederland. Dat betekent dat je je claims eenvoudig en snel online, of telefonisch, kunt indienen. Ook handig: door het zeer uitgebreide reparatienetwerk is er altijd een garage bij jou in de buurt. Zo heb je garantie in heel Nederland én in het grootste deel van Europa. Benieuwd naar de uitgebreide voorwaarden van de garantiepakketten? Vraag het ons. Dan sturen we de documenten naar je door.
 

PEPE Wagenparkbeheer
Aanwas 35
4704 SC Roosendaal
0165-794100
info@pepewagenparkbeheer.nl
www.pepewagenparkbeheer.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie