Bouwjaar | 30-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.253 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 84-RG-PR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.253 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 84-RG-PR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fourwheeldrive center Voets B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vloetstraat 10 |
Postcode | 5408 PH |
Plaats | Volkel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 274516 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.4wdvoets.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2003 - dec 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 364 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
4WD.NL een familiebedrijf sinds 1954 en de PREMIUM 4WD specialist van Nederland. Verkoop en vakkundig onderhoud, gespecialiseerd in Toyota - Ford - Mitsubishi & Nissan.
4WD CUSTOMS voor inrichting en exclusief design van uw bedrijfsauto met alleen gebruik van hoogwaardige accessoires en materialen.
Voor advies en informatie bel ons verkoopteam, Ben Voets & Susanne Schiffer 0413 274516
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.