Bouwjaar | 17-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.437 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 07-TK-PS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.437 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 07-TK-PS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 't Zand Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ledeboerstraat 3510 |
Postcode | 5048 AC |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39874220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tzandautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 250): Basis Afleverpakket: - Minimaal 6-maanden apk - Controle op alle vloeistoffen - Poetsbeurt - Minimaal 25% Brandstof - Incl tenaamstellen
Deze Mini Mini komt uit 2006, werd geleverd van 01-09-2005 tot 31-12-2006 en kostte toen € 26.682,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,9 liter per 100 km en hij weegt 1050 kg. De APK is geldig tot 24-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u iets om in te ruilen? Contacteer ons via whatsapp of per mail!
Diverse mogelijkheden zijn te bespreken als u de auto toch nog wat meer wilt personaliseren. Wenst u bijvoorbeeld andere velgen? Wij kunnen u hierbij helpen.
U bent van harte welkom voor een proefrit.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u altijd aan om vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Wij hanteren geen afleveringskosten waardoor wij elke auto scherp kunnen aanbieden.
Het is ook mogelijk om in de avonduren, op zon- en feestdagen een bezichtiging in te plannen.
Alle moeite is genomen om onze auto's zo goed mogelijk te omschrijven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten en kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van informatie.
Tel verkoop: +316 39 87 42 20
Team 't Zand Automobielen
Volg ons ook op Instagram voor het actuele aanbod. www.instagram.com/tzandautomobielen/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.