Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-451-TB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.112 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-451-TB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kusters Auto's |
Contactpersoon | Peter Kusters |
Adres | Randweg 17a |
Postcode | 5711 DJ |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 492700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kustersautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Ledig gewicht: 1.180 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Kusters Auto`s is een bedrijf dat sinds 2001 ervaring heeft met in-, en verkoop van een breed assortiment personenwagens.
Onze auto's kunnen we aanbieden voor een interessante verkoopprijs. Met zorg zoeken we onze auto's uit bij onze vaste aankoopadressen.
We zijn gevestigd op: Randweg 17a, 5711 DJ te Someren.
Neem vrijblijvend contact met ons op als U interesse heeft in een van onze auto`s voor informatie, een kijkje of proefrit, zodat U zelf kunt ervaren dat onze persoonlijke aandacht bijdraagt aan uw belangrijke aankoop. Om teleurstelling te voorkomen dient u voor aankoop zelf te controleren of de voor u belangrijke extra's ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Meerdere foto's van de geadverteerde auto zijn op de website ter beschikking. Inruil van Uw eigen auto is ook altijd bespreekbaar!
BELANGRIJK: we werken enkel op afspraak, zodat elke klant voldoende tijd heeft voor een bezichting, een evt. proefrit en vragen te stellen onder het genot van een kopje koffie/thee!
Voor informatie, een afspraak of een proefrit kunt U contact opnemen per mail, whatsapp, maar... een beller is sneller!!!
Met vriendelijke groet,
Kusters Auto`s
Peter Kusters & Anita van den Boomen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.