Mercedes-Benz S-Klasse 350 Prestige, Full options Young Timer
€ 8.945,-
Bouwjaar | 19-05-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.546 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-SV-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 287.546 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-SV-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.498 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Willem Hoefnagels Handelonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ommelseweg 53 |
Postcode | 5721 WT |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18864270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 508 x 186 x 144 cm
Wielbasis: 304 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.780 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.475 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 247 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Deze zeer interessante Young Timer is de ideale auto voor een ondernemer.
De auto rijd en schakelt geweldig en is keurig onderhouden.
De prijs is op basis zo meenemen en export prijs!!!!!!
Gebreken aan de auto rond om krasjes ( auto dient grondig gepolijst poetst te worden ) , ESP lampje brand ( nogmaals daar rijd de auto niets minder om ), voor het juiste comfort zeker twee voorbanden vervangen en voor top comfort er achter bijpakken.
Deze originele Nederlandse auto heeft dus wel een wat werk voor de gene die hem in topconditie wil gaan brengen.
Voor de gene die hem zo wil rijden veel auto, netjes onderhouden voor netjes geld. Wel zal ik hen willen adviseren wel de voorbanden vervangen.
Bel ons gerust voor vragen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz S-Klasse | Compromisloos
Mercedes-Benz introduceert de zevende generatie van de S-Klasse. Die is logischerwijs groter, stiller, sneller en comfortabeler dan de voorgaande generaties. Echter, superieure rijeigenschappen zijn met de komst van elektrische auto's zelfs in een middenklasser te realiseren. Bovendien wordt rekenkracht steeds voordeliger, zodat geavanceerde elektronica beschikbaar is in doorsnee auto's. Als de S-Klasse niet kan innoveren met rijeigenschappen of luxe, wat maakt dit topmodel van Mercedes-Benz dan superieur?
De 7e generatie van de Mercedes S-Klasse legt de nadruk op de uitrusting en de rijeigenschappen, nu elektrische auto's al ultiem comfort bieden. Veel vernieuwing en pure verwennerij voor de passagiers
Plus
- extreem comfortabel
- zeer ruim
- vernieuwend
Min
- hinderlijke reflectie luchtroosters in voorrruit
- goede benzinemotor, maar niet zo goed als een elektromotor
- geen virtuele buitenspiegels
Conclusie
Hoe weet de S-Klasse zich te onderscheiden nu doorsnee auto's met elektrische aandrijving al ultiem comfort bieden en geavanceerde elektronica steeds meer gemeengoed wordt? Met innovaties op het gebied van ergonomie, veiligheid, ondersteltechniek en natuurlijk de omvang.
Moderne techniek dient in gewone auto's de functionaliteit en veiligheid. Bij Mercedes-Benz is diezelfde techniek verfijnd en doorontwikkeld om veel meer dan dat te doen. De S-Klasse verwent de inzittenden met overdaad en perfectie. De elektronica gaat verder met 3d weergave. De veiligheid gaat verder met meer zelfrijdende functies. De onderstel-techniek zet stappen vooruit met een betere combinatie van comfort en communicatie met de bestuurder. Daarbij zorgt achterwielbesturing voor ongekende wendbaarheid.
Kortom: bij gewone auto's moet omwille van het budget een keuze worden gemaakt. Bij de S-Klasse is nooit een compromis gemaakt en is steevast gekozen voor perfectie.