Mercedes-Benz GLC-Klasse 200 4MATIC 198PK, DEELS LEER | NAVIGATIE | CAMERA | ELEC/ACHTERKLEP | DODEHOEK DETECTIE
€ 44.900,-
Bouwjaar | 19-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 146 kW (199 pk) |
Mercedes-Benz GLC-Klasse 200 4MATIC 198PK, DEELS LEER | NAVIGATIE | CAMERA | ELEC/ACHTERKLEP | DODEHOEK DETECTIE
€ 44.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.581 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.991 cc |
Vermogen | 146 kW (199 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Rooy Auto's |
Contactpersoon | P. de Rooy |
Adres | Pleunesteeg 3a |
Postcode | 4271 BG |
Plaats | Dussen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 391117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derooyauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2019 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket
Jong, maar niet onervaren. De meterstand laat zien dat deze Mercedes-Benz GLC-klasse al een stukje heeft gereden. Voor de rest is-ie nog zo nieuw als in de folder. Behalve de prijs, want die scheelt behoorlijk. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! U kunt het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur of zelfs met uw stem. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Als het regent, schakelt de regensensor volautomatisch de ruitenwissers in. De Mercedes-Benz is standaard voorzien van: cruise control, sportstuurwiel, keyless entry, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Als bestuurder van deze Mercedes-Benz bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz GLC 300e | De fijnste
Er is nieuws te melden over de Mercedes-Benz GLC. De middelgrote SUV is aangepast voor modeljaar 2020. Het uiterlijk is opgefrist, het infotainment is vernieuwd en de GLC beschikt voortaan over de derde generatie van Mercedes-Benz' plug-in hybride aandrijving. Daarmee kunnen meer kilometers elektrisch worden afgelegd en wordt de GLC voordeliger in aanschaf en gebruik. Maak kennis met de "GLC 300e".
De Mercedes-Benz GLC 300e is een plug-in hybride die het beste van 2 werelden biedt: de rust van een elektromotor en het uithoudingsvermogen van een verbrandingsmotor. Fijne, harmonieuze auto.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- voordelig in gebruik
Min
- samenspel benzine- en elektromotor niet altijd perfect
Conclusie
De Mercedes-Benz GLC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2020. Daarbij draait het nauwelijks om het uiterlijk of de uitrusting, maar vooral om de aandrijflijn. De GLC was al bij de introductie van het model in 2015 leverbaar als hybride. Nu is de GLC voorzien van de derde generatie van Mercedes-Benz' hybride-techniek. Het verschil is in de praktijk overduidelijk: er kan een grotere afstand geheel elektrisch worden afgelegd en vervolgens kan sneller worden geladen. Ook het samenspel van de benzine- en de elektromotor is verfijnd (maar nog niet perfect).
Daarnaast heeft de GLC talloze kleine aanpassingen ondergaan waardoor het gehele plaatje nog beter klopt. Van de zitpositie tot het weggedrag: alles deugt aan de GLC. Daardoor is de Mercedes-Benz GLC 300e niet alleen een verstandige keuze, maar ook een hele fijne auto om te rijden.