Mercedes-Benz G-Klasse 500 4x4² 388 KM
€ 289.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 08-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-306-TP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.982 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 388 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-306-TP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.982 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaeve Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrielaan 11 |
Postcode | 5405 AA |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16433675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kaevecars.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4497 x 2100 x 2238 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.900 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11 l/100km (1 op 9,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 539 - € 614 per kwartaal
Off-road in topvorm. Voor de G 500 4x42 is geen top te hoog, geen rivierbedding te laag. Waar andere voertuigen het opgeven, zet deze G-Klasse nieuwe normen, omdat het veel van de sterke punten van voorgangers combineert: een uitstekende vierwielaangedreven trein met de portaalassen van de 6x6 - met een kleinere as - en een nieuw ontwikkelde variabele vering die is geïnstalleerd in de standaard carrosserie van de G-Klasse. Daarmee is de G 500 4x42 een legende in extreme vorm - gebouwd voor extreme omstandigheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz G-Klasse | Alles of niets
Mercedes-Benz heeft als motto "het beste of niets". Bij één model ligt dat echter anders. De G-Klasse is een auto van extremen. De G-Klasse is niet alleen een functionele terreinwagen, maar ook zo snel als een sportwagen. En de G-Klasse is niet alleen heel ruim, maar ook zo luxueus als een limousine. Is het motto voor de G-Klasse daarom "alles of niets"?
De Mercedes-AMG G63 is een auto van extremen. De G-Klasse is sterk in het terrein en razendsnel op de autobahn. De uitrusting is vergelijkbaar met die van een S-Klasse.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- snel en spectaculair
- zeer luxueus
Min
- ruimte achterin valt tegen voor een auto van deze omvang
- zeer hoog verbruik
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
De Mercedes-Benz G-Klasse is alles behalve bescheiden of zuinig. Dit model, dat ooit is ontstaan als legervoertuig, is dankzij de uitgesproken vorm en compromisloze techniek uitgegroeid tot een icoon. Ook deze derde generatie is ijzersterk in het terrein. Tegelijkertijd is vrijwel alle luxe en verfijning van de luxe sedans van Mercedes-Benz aan boord, alhoewel de ambiance compleet anders is. Indien wordt gekozen voor de AMG-variant is de G-Klasse ook nog eens razendsnel. Voor deze Mercedes-Benz geldt dus niet zozeer "het beste of niets", maar "alles of niets".