Mercedes-Benz EQV E-Vito Tourer PRO 360 km WLTP/ LED/ 2x Schuifdeur/ 8 Pers. ¤52.567,- incl BTW
€ 42.744,-
Bouwjaar | 08-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 27.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-720-FZ |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Mercedes-Benz EQV E-Vito Tourer PRO 360 km WLTP/ LED/ 2x Schuifdeur/ 8 Pers. ¤52.567,- incl BTW
€ 42.744,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 27.286 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-720-FZ |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Hurk Bedrijfswagens B.V. |
Contactpersoon | Roland van den Hurk |
Adres | Kanaaldijk Zuid West 7b |
Postcode | 5706 LD |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 536652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdhurk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: jan 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 366 Nm
Aandrijving
Actieradius: 360 km (310 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 320 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 1.015 kg
GVW: 3.500 kg
Max. dakbelasting: 150 kg
Accu
Accu: 100 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 32 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 45 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 110 kW, 310 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 29 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Schadeopmerkingen: Dit is een Vito E tourer geen echte EQV Lorenzo Lingg
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 7.500 km
Garantie: -De auto is proefgereden, technische nagelopen en akkoord bevonden! -Uiteraard vrij van storingen. -Tenminste nog 3 maanden óf 7.500 km tot de volgende onderhoudsbeurt. -Tenminste nog 3 maanden APK resterend. -3 maanden óf 7.500 km garantie op de motor én versnellingsbak. -Netjes gewassen en een verse vloermat!
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 10:00
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 09:45
Bruikbare accucapaciteit: 90 kWh
Actieradius praktijk zomer: 360 km
Actieradius praktijk winter: 270 km
Verbruik praktijk zomer: 26.5 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 33.3 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 27.8 kWh/100km
Mercedes-Benz e-Vito.
Om een stap naar een groene toekomst te maken is dit een perfecte start.
De E-vito heeft een actieradius van 360 kilometers WLTP volgens de fabriek.
Doormiddel van de DC snel laadt functie kan de batterij van 10% naar 80% in 45 minuten.
Deze e-Vito is voorzien van o.a.
-17" lichtmetalen velgen
-Apple Carplay/Android Auto
-Bumpers in carrosserie kleur
-Navigatie
-Stoelverwarming
-Bluetooth
-Elektrisch verstelbaar spiegels
-8 Zitplaatsen
-2x schuifdeur
-Privacy glas
-Cruise Control
-Airco
-Rij modussen
-Etc
Kortom is deze Mercedes e-Vito uw ideale auto voor dagelijks gebruik
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's van deze wagen en ons complete assortiment kijkt u op www.vdhurk.nl.
LET OP: Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Aan eventuele fouten in advertenties of prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Bijna 60 jaar dé bedrijfswagenspecialist.
Met een grote voorraad, Brabantse gemoedelijkheid én scherpe prijsstelling helpen wij u aan uw volgende bedrijfswagen.
App, mail, bel of kom langs voor een kennismaking.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!
Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?
De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.
Plus
- extreem ruim
- sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
- luxueus en verfijnd
Min
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.
Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.
Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!