Mercedes-Benz EQV 300 / Lang / 7-Pers / 100% Electrisch / Panorama / 2x Schuifdeur / MBUX apple carplay / Vol Opties / STAAT
€ 56.950,-
Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 12.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-652-FG |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | - |
Mercedes-Benz EQV 300 / Lang / 7-Pers / 100% Electrisch / Panorama / 2x Schuifdeur / MBUX apple carplay / Vol Opties / STAAT
€ 56.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 12.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-652-FG |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.950 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mavo Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijksestraat 3a |
Postcode | 4261 TV |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 532450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mavoauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 455 km
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.660 kg
GVW: 2.660 kg
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 320 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 968 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 1 maand
U rijdt deze auto al vanaf € 968,- P/mnd. Deze getoonde velgen 20'' tegen meerprijs van € 1500,- Prijs is excl. BTW.
Valt u voor de milieuvriendelijke aandrijftechniek? Of voor de comfortabele rijbeleving? Met de elektrisch aangedreven Mercedes-Benz EQV hoeft u niet te kiezen. Het aantal kilometers dat u op een acculading kunt rijden, is ruimschoots genoeg voor de gangbare dagelijkse ritten, en het opladen kan in de meeste gevallen 's nachts gebeuren. Ten opzichte van het standaard model onderscheidt deze Mercedes-Benz zich met sportieve AMG-sportpakket. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Mercedes-Benz over uitstekende prestaties. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Mercedes-Benz EQV is voorzien van verwarmbare voorstoelen. De comfortstoelen van deze Mercedes-Benz EQV staan bekend om zijn goede zithouding. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Het glazen panoramadak geeft u een ongekende rijsensatie: wat een licht en zicht! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer sportonderstel, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De audiobediening op het stuur draagt bij aan een veilige rit. Geen afleiding, geen tasten - de knoppen zitten onder uw vingers. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico?s met zich mee. Gelukkig laat de achte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!
Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?
De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.
Plus
- extreem ruim
- sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
- luxueus en verfijnd
Min
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.
Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.
Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!