Mercedes-Benz EQV 300 L3 Avantgarde 90 kWh

€ 62.750,- excl. BTW

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.378 km
Deuren 5
Kenteken R-362-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Mercedes-Benz EQV 300 L3 Avantgarde 90 kWh


€ 62.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.378 km
Deuren 5
Kenteken R-362-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A.K. Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pannenschuurlaan 65
Postcode 5061 RX
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14899341 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.akcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus

Aandrijving
Actieradius: 362 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/55 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 537 x 193 x 190 cm
Wielbasis: 343 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.560 kg
Laadvermogen: 690 kg
GVW: 3.500 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 47 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur
Accu snelladen: 289 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 24,861878453039 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Stekkeraansluiting snellader: DC

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!

Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?

Autotest | Mercedes-Benz EQV Nooit meer dieselen!

De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.

Plus

  • extreem ruim
  • sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
  • luxueus en verfijnd

Min

  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.

Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.

Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!

Deel deze advertentie