![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-12-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.409 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-515-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.409 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-515-DR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Bladel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postelweg 1 |
Postcode | 5531 MV |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 388544 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicebladel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 174 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 275 kg
GVW: 1.305 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Wij bieden aan:
Prachtige Mazda Mx-5 RF met in het vooronder de 2.0 benzinemotor goed voor 160 Pk en 81.409 km aan ervaring.
Deze auto is ook voorzien van een mooie sportuitlaat incl difuser die de looks enorm veranderen en ook een subtiel geluid geeft tijdens het rijden.
Verder is deze auto voorzien van Climate control, Cruise control, Apple carplay, Parkeersensoren achter incl achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Keyless entry, Verlagingsveren, Bekerhouders, Xenon verlichting, Enz.
Volledig dealer onderhouden en uiteraard 2 sleutels.
**GEEN AFLEVERKOSTEN**
Deze auto wordt geleverd met afleverbeurt, verse apk en 3 maanden garantie.
Voor meer informatie staan wij u graag te woord op 0497-388544 of 06-51030442.
Voor een bezichtiging graag even telefonisch contact om er zeker van te zijn of de auto van uw keuze nog beschikbaar is.
Graag tot ziens bij Auto Service Bladel, Postelweg 1 te Bladel.
De koffie staat klaar !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
![Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/235/mazda-mx-5.jpg)
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!