![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.465 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-201-JH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.465 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | Z-201-JH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Bladel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Postelweg 1 |
Postcode | 5531 MV |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 388544 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicebladel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: ND
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 219 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 392 x 174 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.087 kg
Laadvermogen: 233 kg
GVW: 1.320 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Wij bieden aan:
Prachtige Mazda Mx-5 RF in de uitvoering zoals je hem wilt hebben.
In het vooronder de 2.0 benzinemotor goed voor 184 Pk gekoppeld aan de heerlijke automaat.
Het interieur is voorzien van de prachtige Recaro stoelen en aan de buitenkant is deze Mx-5 uitgevoerd met het Aeropakket wat bestaat uit rondom voor & achter bumperlip, sideskirts en een subtiele spoiler op de kofferdeksel.
Verder is deze auto voorzien van Climate control, Cruise control, Draadloze apple carplay, Parkeersensoren achter incl achteruitrijcamera, Stoelverwarming, Keyless entry, Verlagingsveren, Bekerhouders, Xenon verlichting, Enz.
Volledig dealer onderhouden en afkomstig van eerste eigenaresse, kortom zo wil je hem hebben.
**GEEN AFLEVERKOSTEN**
Deze auto wordt geleverd met afleverbeurt, verse apk en 3 maanden garantie.
Voor meer informatie staan wij u graag te woord op 0497-388544 of 06-51030442.
Voor een bezichtiging graag even telefonisch contact om er zeker van te zijn of de auto van uw keuze nog beschikbaar is.
Graag tot ziens bij Auto Service Bladel, Postelweg 1 te Bladel.
De koffie staat klaar !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
![Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/235/mazda-mx-5.jpg)
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!