Bouwjaar | 31-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-699-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
€ 46.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-699-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ASMH Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Clara Zetkinweg 5 |
Postcode | 5032 ML |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54257587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 241 kW (328 PK)
Vermogen elektromotor(en): 129 kW (175 PK)
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 65 km
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Japans design en vakmanschap komen samen in deze auto. Prachtige lijnen, perfecte afwerking, geweldige rij-eigenschappen en hoge kwaliteit.
Mooie complete uitvoering in de kleur Machine Grey met zwarte accenten en velgen. Ruim voorzien van nagenoeg alle mogelijke comfort- en veiligheidsopties opties zoals je die in een moderne auto mag verwachten. Onder meer: glazen panoramadak, stoelverwarming en -ventilatie, stuurverwarming, rondzichtcamera, diverse rijhulpsystemen, etc.
De combinatie plug-in-hybride/benzine met een systeemvermogen van 327 pk en 500Nm koppel maken de auto tot een echte alleskunner. Van een ruime reis- en familieauto tot werkpaard met zeker ook voldoende trekvermogen voor een caravan of aanhanger.
Met slechts 28.000 kilometer op de teller klaar voor een volgende eigenaar. De auto zal worden afgeleverd met een nieuwe onderhoudsbeurt. APK is nog geldig tot 31-08-2026.
Voor meer informatie en/of afspraak ter bezichtiging/proefrit kunt u contact met ons opnemen via email: bart@asmhcars.nl of telefoon: 0031 6 5425 7587.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.