Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-244-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-244-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Es Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Veldekekade 346 |
Postcode | 5216 KT |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 2600027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanes-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 58 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart (stof), Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 26-10-2022 (47.983 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Metaalbewerking en Machinebouw Kasprzak in Roden. Onderhoudsfactuur hiervan aanwezig.
- 10-11-2021 (31.043 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Terpstra Groningen in Groningen. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 16-11-2020 (26.793 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 18-11-2019 (12.114 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 09-12-2018 (3 km): Afleverinspectie uitgevoerd door Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Deze occasion bieden wij aan inclusief 12 maanden BOVAG-garantie én met minimaal 6 maanden apk. Ook wordt er een uitgebreide voertuigcheck uitgevoerd. Neem contact met ons op voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 17 inch, Bandenprofiel linksvoor: 6mm, Bandenprofiel rechtsvoor: 6mm, Bandenprofiel linksachter: 7mm, Bandenprofiel rechtsachter: 7mm
Schitterende Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M in een zeer goede staat! Zowel technisch als optisch verkeert de auto in een nette conditie. Het betreft een keurig onderhouden auto welke wij direct hebben ingekocht van de eerste eigenaar in Nederland. De auto is in 2019 geďmporteerd vanuit Duitsland. Hier is de CX-5 geleverd én volledig onderhouden door Mazda-merkdealer Aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.