Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M / Trekhaak / HUD / 360°-camera

€ 27.950,-

Bouwjaar 30-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.862 km
Deuren 5
Kenteken N-244-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M / Trekhaak / HUD / 360°-camera


€ 27.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.862 km
Deuren 5
Kenteken N-244-LD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Es Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Veldekekade 346
Postcode 5216 KT
Plaats Den Bosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 2600027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanes-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 58 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Vooras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart (stof), Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
Onderhoudshistorie:

- 26-10-2022 (47.983 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Metaalbewerking en Machinebouw Kasprzak in Roden. Onderhoudsfactuur hiervan aanwezig.
- 10-11-2021 (31.043 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Terpstra Groningen in Groningen. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 16-11-2020 (26.793 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 18-11-2019 (12.114 km): Onderhoudsbeurt uitgevoerd door Mazda-merkdealer Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.
- 09-12-2018 (3 km): Afleverinspectie uitgevoerd door Autohaus Kraban GmbH in Chemnitz. Geregistreerd in de onderhoudshistorie.

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Deze occasion bieden wij aan inclusief 12 maanden BOVAG-garantie én met minimaal 6 maanden apk. Ook wordt er een uitgebreide voertuigcheck uitgevoerd. Neem contact met ons op voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen, Bandenmaat: 17 inch, Bandenprofiel linksvoor: 6mm, Bandenprofiel rechtsvoor: 6mm, Bandenprofiel linksachter: 7mm, Bandenprofiel rechtsachter: 7mm

Schitterende Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M in een zeer goede staat! Zowel technisch als optisch verkeert de auto in een nette conditie. Het betreft een keurig onderhouden auto welke wij direct hebben ingekocht van de eerste eigenaar in Nederland. De auto is in 2019 geďmporteerd vanuit Duitsland. Hier is de CX-5 geleverd én volledig onderhouden door Mazda-merkdealer Aut

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie