Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-650-XH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-650-XH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De SUV Specialist |
Contactpersoon | Ed van Bilderbeek |
Adres | Dorpsstraat 81 |
Postcode | 5731 JG |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28882406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desuvspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.460 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Zéér mooie en de meest luxe CX5 met een sterke 194PK motor, de auto heeft o.a. Adaptive Cruise
Control, Lederen bekleding, 360 graden Camera, Standkachel, Head up display op de raam, Stoel- en Stuurverwarming, stoel
verkoeling, Standkachel, 19'' lichtmetalen velgen, Afneembare trekhaak enz. enz. Heerlijke sterke auto met power.
Mag ook 2000 kg trekken. De auto wordt afgeleverd met 12 maanden volledige garantie en zonder extra bijkomende
kosten. De auto is afkomstig van de 1e eigenaar en is dealer onderhouden. Complete historie is ook aanwezig. Supermooie
kleur.
= Bedrijfsinformatie =
Ruim 20 jaar geleden zijn we gestart met de in-en verkoop van met name kleine occasions en door die jarenlange ervaring hebben we ook een goed netwerk opgebouwd. De laatste tijd merkten we dat er een grote behoefte is ontstaan voor SUV's, de auto's met een hoge instap en dan ook nog vooral met een automatische versnelling. Zodoende zijn we ons daar in gaan specialiseren en vindt u bij ons vooral jong gebruikte SUV's van een hoge kwaliteit.
Service en kwaliteit en een goede prijsverhouding blijven bij ons prioriteit nummer één!
Tel: 06-28882406
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.