Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.843 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-881-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.843 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-881-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Martie Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berghemseweg 1-B |
Postcode | 5373 KG |
Plaats | Herpen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 480917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemartiejanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 190 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- MEENEEMPRIJS (€ 50): Als gezien en/of bereden, klant ziet af van iedere vorm van Garantie en neemt de auto zo mee.
- AFLEVERINGSCONTROLE (€ 150): Controleren / bijvullen vloeistoffen Controle bandenspanning Controle verlichting en bedieningsorganen Tenaamstellen auto eventueel vrijwaren van de inruilauto. APK nog minimaal 2 maanden geldig. Garantie alleen op motor en versnellingsbak voor de duur van 3 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- AFLEVERINGSBEURT ( L ) (€ 775): Onderhoudsbeurt volgens opgave importeur. Garantie volgens BOVAG richtlijnen 3 mnd. Tankinhoud minimaal 25% APK nog minimaal 6 mnd. geldig In/uitwendig reinigen van de auto * Uitgesloten hierbij is eventueel vervanging distributieset, hiervoor bieden wij u een aparte offerte indien van toepassing.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Prijs variabel AUTOTRUST, prijs op aanvraag.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Martie Janssen, UW MOBILITEITSPARTNER ! !
Vernoemde prijs is inclusief onvermijdbare afleveringskosten
Dit is inclusief tenaamstelling
Eventuele inruilauto vrijwaren
Ook voor onderhoud, reparatie bent u bij ons aan het juiste adres.
Hebt u onverhoopt een schade op uw auto, kunnen wij ook deze voor u herstellen en compleet direct met de verzekeringsmaatschappij afwikkelen.
Ook uw leaseauto is bij ons in vertrouwde handen.
Verder kunnen wij voor u Financiering, verzekering en pechhulp verzorgen tegen scherpe prijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.