Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD | TREKHAAK | CAMERA | STOELVERW. |

€ 23.877,-

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.499 km
Deuren 5
Kenteken J-234-TJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD | TREKHAAK | CAMERA | STOELVERW. |


€ 23.877,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.499 km
Deuren 5
Kenteken J-234-TJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RVM Automotive B.V.
Contactpersoon Ruud van Maasakkers
Adres Duinweg 2
Postcode 5482 VR
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 7862886 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM 085-1309200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rvmautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Bij binnenkomst is de Mazda volledig gecontroleerd, zo kunnen we stellen dat de auto 100% ongeval vrij is. De auto is voorzien van leuke opties, wilt u de auto extern laten controleren bent u van harte welkom bij RVM Automotive.

Bij RVM Automotive hanteren wij direct de beste prijs voor u.
Op internet hanteren wij daarom direct een scherpe korting op onze showroomprijs.
DOE ER UW VOORDEEL MEE!

Showroomprijs Van €25.900 nu voor RVM Actieprijs €23.877, uw totale voordeel: €2.023!

Wilt u er zeker van zijn dat u niet voor niets rijdt? Bel ons eerst om een afspraak te maken:
Telefonisch: 088-7862886
Mail: info@rvmautomotive.nl
Whatsapp: 085-1309200

Ook kunt u bij ons volledig online zaken doen, neem contact op via deze site en we bespreken onze mogelijkheden!

o Onze prijs is instapklaar incl. 12mnd Bovag garantie en en volledige inspectie.
o Contactloos zaken doen mogelijk dmv facetime en/of detail-films auto
o Showroom en proefrit op afspraak mogelijk
o Thuislevering is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden
o ONESTOPSHOPPING.. verkoop en levering op hetzelfde moment mogelijjk! vraag de voorwaarden.

Eerst samen online kennismaken? Dat kan!
Hoe werkt het?
Een van onze medewerkers toont u de auto via facetime of whatsapp video bellen. Ook kunnen wij een film van de auto sturen via whatsapp.
Alle details worden met elkaar besproken. Heeft u inruil? Dan nemen wij die ook gelijk met u door. Wij kunnen het voorstel met u telefonisch uitwerken en schriftelijk bevestigen.

Bent u akkoord dan leveren wij de auto een week later bij u thuis af.
Wilt u vooraf proefrijden? Ook geen enkel probleem, op afspraak bent u van harte welkom.

Wij komen graag met u in contact! Vragen? Laat het ons weten, wij staan voor u klaar.

Bel met: 088-7862886
App ons:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie