Mazda CX-5 2.5 194PK SkyActiv-G SPORTS-LINE 4WD | TREKHAAK INKLAPBAAR HEAD UP DISPLAY APPLE CARPLAY CAMERA NAVIGATIE

€ 29.500,-

Bouwjaar 22-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.246 km
Deuren 5
Kenteken Z-703-FJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 143 kW (195 pk)

Mazda CX-5 2.5 194PK SkyActiv-G SPORTS-LINE 4WD | TREKHAAK INKLAPBAAR HEAD UP DISPLAY APPLE CARPLAY CAMERA NAVIGATIE


€ 29.500,-

Algemeen

Bouwjaar 22-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.246 km
Deuren 5
Kenteken Z-703-FJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 143 kW (195 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Mertens Sales
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vliet 18
Postcode 5422 VV
Plaats Gemert
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 341006 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automertens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • telefoon
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.563 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie

Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Mertens Garantie (inbegrepen): Onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km, Nieuwe APK, 40 Puntencheck, Professionele poetsbeurt, 6 Maanden Auto Merten Garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
- Plus pakket (€ 500 meerprijs): 12 Maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Mertens Garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Laat u niets wijsmaken, deze Mazda CX-5 biedt alles wat u van een auto verlangt. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Spierkracht en onverzettelijkheid worden meegeleverd in de vorm van vierwielaandrijving. Altijd al een voorliefde gehad voor een lederen interieur? Deze heeft het. Evenals een elektrisch bedienbare achterklep. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mazda CX-5 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het Bose audiosysteem staat garant voor een zuivere en levendige muziekweergave. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van Bose-audioinstallatie, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie