Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD/NAVI/AIRCO/CRUISE/N.A.P/

€ 9.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-02-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.656 km
Deuren 5
Kenteken 06-TKH-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD/NAVI/AIRCO/CRUISE/N.A.P/


€ 9.750,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.656 km
Deuren 5
Kenteken 06-TKH-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam StaLu Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stokeind 2D
Postcode 5066 XA
Plaats Moergestel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45303559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stalu-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Aflevering basis: Kleine onderhoudsbeurt 1 maand garantie motor en versnellingsbak (Aflevering is geheel vrijblijvend)
Dit afleverpakket bevat: 1 maand garantie motor en versnellingsbak, Nieuwe apk keuring, Olie/filter, ruitensproeiervloeistof, technische controle voertuig, tenaamstelling kenteken

Te koop super volle Mazda CX-5 2.0 TS+ !!!

Motorlampje brand af en toe op dat moment loopt auto niet goed !

Met trekhaak (afneembaar)

Deze Mazda CX-5 komt uit 2012, werd geleverd van 01-02-2012 tot 31-07-2013 en kostte toen € 30,683.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 121 kW (165 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9.2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.00 liter per 100 km en hij weegt 1290 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie of een afspraak maken voor een bezichtiging of proefrit bel dan 06-45303559.

Al onze auto's zijn technisch al na gekeken bij de inkoop als er dan gebreken worden geconstateerd wordt dat per direct vervangen of gemaakt.

Eventueel inruil mogelijk van uw auto.

Export papieren / kenteken bij ons laten maken ik mogelijk.

Wij zijn RDW erkend.

De vraagprijs betreft een meeneemprijs, wenst u dat de auto voor aflevering word voorzien van een nieuwe apk en een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema is dat mogelijk ( de aflevering pakketten zijn geheel vrijblijvend )

Ook voor Onderhoud/A.P.K/Reparatie's en Banden Kunt u terecht bij ons.

De koffie staat klaar!!

Openingstijden:
Maandag T/M Vrijdag 8:30-17:30
Zaterdag 9:00-16:00
Voor een bezichtiging buiten de Openingstijden is mogelijk bel dan 06-45303559 (bijvoorbeeld s'avonds)

Met vriendelijk groet, Stan Luijten, StaLu Cars B.V

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie