Bouwjaar | 21-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.252 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 45-XJX-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.252 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 45-XJX-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Udenseweg 25 |
Postcode | 5405 PD |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 395680 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Basiskleur: wit / wit
Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Mazda CX-5. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch inklapbare buitenspiegels zijn aan boord.
U kunt uw ogen op de weg houden, want het audiosysteem en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. De elektronische systemen in deze Mazda helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien autonoom remsysteem en dodehoekdetectie.
Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.