Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 EXCLUSIVE TAKUMI | FULL OPTION

€ 34.440,-

Bouwjaar 03-10-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.997 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 EXCLUSIVE TAKUMI | FULL OPTION


€ 34.440,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.997 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Automakelaarz
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Souvereinstraat 17
Postcode 4903 RH
Plaats Oosterhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40031737 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaarz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Luxe Nappa lederen interieur, donkerbruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-10-2025

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: FABRIEKSGARANTIE

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Subliem en rijk uitgeruste Mazda CX-5 2.0 in de luxe, exclusieve en speciale SkyActiv-G 165 Takumi uitvoering. In- en exterieur verkeren beide in zo goed als nieuwe staat. Deze volledig dealer onderhouden Mazda rijdt en schakelt als nieuw, en wordt met verlengde fabrieksgarantie tot 10-2025 geleverd. Zorgeloos rijden dus met deze unieke Mazda!

Zoek je een betrouwbare, rijk uitgeruste en dealeronderhouden Mazda? Stop dan met zoeken en bel voor een proefrit!

Uiteraard zijn alle boekjes en sleutels aanwezig bij deze mooie en complete Mazda CX-5. De exclusieve speciale Takumi uitvoering is compleet volgeladen met opties zoals: Bose Premium audiosysteem met 10 speakers, dodehoek detectie, 360° camera, Airco/electronic Climate control, Navigatiesysteem full map, head-up display, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (8-voudig + geheugenfunctie) en verstelbare lendensteun, grootlichtassistent, Adaptieve bochtenverlichting, Stoelventilatie voorstoelen, Voorbumper, achterbumper en spatborden in carrosseriekleur, Breder sierstuk op uitlaat, Japans sen-hout elementen afwerking interieur, cruise control, Elektrisch bedienbare achterklep, Lane Keep Assist (rijbaan assistent met feedback aan bestuurder via stuurwiel ) Elektrisch verstelbare passagiersstoel (6-voudig) Hill Hold Assist (remfunctie tegen wegrollen) vermoeidheid herkenning, lederen Multifunctionele stuurwiel,  LED koplampen + LED achterlichten, Grill voorzien van Black Gloss accentkleur , multimedia-voorbereiding, LED-verlichting voetencompartiment voorstoelen, Apple Carplay/Android Auto, Verkeersbordherkenning, Keyless GO, binnenspiegel automatisch dimmend, Donkere hemelbekleding, Randloos design binnenspiegel, parkeersensor voor + achter, elektrische ramen, Signature-elementen: chrome accenten en luxe stiksel op het stuurwiel, start/stop systeem, bandenspanning controle, regen sensor, airco, ABS, multifunctioneel stuurwiel, Bright Silver 19-inch lichtmetalen velgen en nog veel meer!

De 2.0 uitvoering

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie