Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT AUTOMAAT Clima|Navi|Leer|Afn.TrHaak|Nap

€ 25.450,- incl. BTW

Bouwjaar 28-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.850 km
Deuren 5
Kenteken XB-743-B Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT AUTOMAAT Clima|Navi|Leer|Afn.TrHaak|Nap


€ 25.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.850 km
Deuren 5
Kenteken XB-743-B Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Twan van de Werken Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 't Kolkske 12
Postcode 5371 MX
Plaats Ravenstein
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30453606 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandewerkenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT AUTOMAAT Clima|Navi|Leer|Afn.TrHaak|Nap!!

Algemene gegevens

Kenteken: XB-743-B
Tellerstand: 94850 KM
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2018
Transmissie: Automaat 6 traps
Kleur: Rood Metallic
Interieur: Zwart
Bekleding: Leder
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden

Technische gegevens

Motorinhoud: 1998 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 121 kW / 165pk
Koppel: 210Nm
Ledig gewicht: 1365 kg
Max. trekgewicht: 2000 kg
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 9.9 seconden
Topsnelheid: 192 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 6.5 l/100km

Functionaliteit

Lengte (cm): 455 cm
Breedte (cm): 184 cm

Financiėle gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 38445 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW



   
Opties en accessoires

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers en spiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Chroom accenten exterieur
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Extra getint glas vanaf de b-stijl
- Full Led koplampen
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur rood
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Luxe opgelegde kentekenplaten
- Metaalkleur
- Metallic lak(Parel effect)
- Parkeersensor voor en achter
- Premium kleur
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Speciale kleur
- Spoiler met derde remlicht op de achterklep
- Sportvelgen
- Stootlijsten
- Trekhaak met afneembare kogel
- Warmte werend glas

Infotainment

- 12v aansluiting
- Audio Upgrade
- Audio installatie premium
- Audiobediening op het stuurwiel
- Bose High Performance audio system
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Spraakherkenning
- Stuurwiel multifunctioneel
- Trip computer
- Usb aansluiting

Interieur

- Automatisch dimmende binnenspiegel
- 5x Hoofdsteunen
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterruitverwarming
- Airco
- Alu interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage afdekhoes in kofferbak
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitentemperatuur meter
- Climate controle met gescheiden temperatuur zones
- Deurpanelen ventilatie uitgangen en rand om pook in hoogglans zwart
- Digitale km stand weergave
- Diverse opbergvakken
- Electronic climate control
- Elektrisch bedienbare handrem
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Elektronische portier vergrendeling
- Engine start/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie