Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD,Clima, Cruise Control, Leder, Navi, Achteruitrijcamera, Dash Cam, Parkeersensoren, Trekhaak

€ 24.750,-

Bouwjaar 23-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.272 km
Deuren 5
Kenteken X-867-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD,Clima, Cruise Control, Leder, Navi, Achteruitrijcamera, Dash Cam, Parkeersensoren, Trekhaak


€ 24.750,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.272 km
Deuren 5
Kenteken X-867-ZR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam G. Smolders Auto's
Contactpersoon Gerard Smolders
Adres 't Inne 32b
Postcode 6021 DA
Plaats Budel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 496607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gsmoldersauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 225/55 R19
Ledig gewicht: 1.380 kg
GVW: 1.380 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Zeer mooie Mazda CX-5 automaat, afkomstig van 1e eigenaar met complete onderhoudshistorie. De auto is voorzien van alle extra's zoals lederen interieur, schuifdak, stoelverwarming, automatische airco, BLACKVUE Dash Cam voor en achter ter waarde van € 1.000, lichtmetalen velgen 18 inch en verlichte instap. Deze auto verkeert in nieuwstaat en is voorzien van Car-Pass / NAP, dus de kilometerstand is gegarandeerd.

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Mazda CX-5. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Verder is de Mazda uitgerust met: schuifdak, 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, Privacy glas en LED-achterlichten.

Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. U bent in deze Mazda ook voorzien van Blackvue Dashcam aan de voor en achterkant, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry & Go, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. U bent mede dankzij dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Deze prachtige Mazda afkomstig van de eerste eigenaar is inmiddels voorzien van een nieuw APK en onderhoudsbeurt.

Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden verkocht met een nieuw APK en onderhoudsbeurt (indien nodig) en garantie (auto's boven de € 4.500), zonder meerprijs.

Voor meer inf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie