Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Privilege Edition | Leder, Navi, El. Stoelen, PDC, Climate, Stoelverw., | Dealeronderhouden |

€ 18.995,-

Bouwjaar 28-05-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.048 km
Deuren 5
Kenteken TS-108-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Privilege Edition | Leder, Navi, El. Stoelen, PDC, Climate, Stoelverw., | Dealeronderhouden |


€ 18.995,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.048 km
Deuren 5
Kenteken TS-108-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf De Rijk B.V.
Contactpersoon Jeroen van Dongen
Adres Vossendaal 41
Postcode 4877 AA
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 504650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derijkauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.409 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Afleveringspakket incl. 12 mnd BOVAG Garantie: Dit afleveringspakket bevat 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe APK keuring en een professionele poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Het betreft een nette en luxe uitgevoerde Mazda CX-5 van 2015 met maar 74.048 kilometers op de teller, volledig dealeronderhouden! Deze CX-5 is van alle gemakken voorzien met o.a. Navigatie-systeem, Lederen bekleding, Elektrische stoelen met geheugen, Parkeersensoren voor en achter, Climate controle, Stoelverwarming, Dodehoekdetectie, Smart city brake support, 17'' Lichtmetalen velgen en nog veel meer. Neem contact met ons op voor meer informatie of een proefrit!

Automobielbedrijf De Rijk, een naam die al bijna 60 jaar een begrip is in het Noord Brabantse Etten-Leur en omgeving. En dat is niet zomaar. De Rijk heeft sinds de opening een eigen filosofie waarbij klanttevredenheid voorop staat. Wij richten al onze aandacht op onze klanten, of het nu gaat om het leveren van de juiste auto of het bieden van de beste service. Wij zijn aangesloten bij Bosch Car Service en hebben ruim 38 jaar ervaring als erkend Mazda (service) dealer. Ruim 1.000 klanten hebben ons beoordeeld op Klantenvertellen.nl met een prachtige score van 9.7!

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen en om er voor te zorgen dat wij alle tijd voor u kunnen nemen willen wij u vragen om een proefrit in te plannen. Vaak is een proefrit al binnen 1 dag mogelijk, neem contact met ons om een proefrit in te plannen.

Kijk voor NOG meer leuke occasions op onze website www.derijkauto.nl!

DISCLAIMER
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteedt, kan Automobielbedrijf de Rijk niet aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact met ons opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie