Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Newground 360 Camera | HUD | Stuur- en stoelverw | staat

€ 32.740,-

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.531 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Newground 360 Camera | HUD | Stuur- en stoelverw | staat


€ 32.740,-

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 47.531 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopunt van Herpen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sassenheimseweg 76
Postcode 5258 HL
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5031224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopuntvanherpen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 56 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.467 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autopunt Zekerheidspakket:
Autopunt zekerheidspakket:  (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? Rdw Tenaamstellingskosten
? 12 maanden garantie


Optioneel Autopunt Extra zekerheidspakket zie www.vanherpen.nl
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Zeer nette Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Newground. Deze auto is uitgevoerd in Machine Grey Metallic, dit combineert zeer goed met de 17 inch lichtmetalen velgen. Tevens is deze Mazda uitgevoerd als een Newground, dit houdt in dat het interieur voorzien is van alle nodige luxe en met gele stiksels, naadjes en luchtroosters!
Tot de uitrusting behoort onder andere navigatie, cruise control, parkeersensoren voor en achter, 360 camera, stuur en stoelverwarming, draadloze lader, Head-Up Display, leder alcantara bekleding, elektrische achterklep en nog veel meer,

Tevens is deze auto altijd zeer netjes dealer onderhouden.

19-07-2023   22.145 KM   Onderhoudsbeurt
14-02-2024   43.227 KM   Onderhoudsbeurt

Deze auto is aangekocht bij een vaste dealer relatie in Duitsland en komt rechtstreeks van de 1e eigenaar, de auto verkeerd dan ook zowel optisch als technisch in nieuwstaat. Alle documentatie is aanwezig!

Inruil is mogelijk!

Autopunt zekerheidspakket:  (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? 12 Maanden garantie

Er kan uitzondering op de regel gemaakt worden door ons, dit zal altijd aangegeven worden en dit staat tevens ook in de tekst vermeld.

Autopunt Extra zekerheidspakket:  € 695,-
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
Naast

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie